Character

Unique Design

Strategia komunikacji | Branding | Design | Digital
Character

Klient

Character to marka należąca do firmy Stegu, jednego z liderów rynku produkcji okładzin ściennych i kamienia dekoracyjnego. Marką sygnowane są wyjątkowe produkty firmy, o unikalnych walorach estetycznych.

Cel

Zostaliśmy poproszeni o rebranding marki. Istotnym elementem było znalezienie rozwiązania dla czytelnego rozróżnienia trzech grup produktowych marki.

Character
Character
Character
Character
Character

Koncepcja kreatywna

Ze względu na estetyczne zróżnicowanie oferty marki, budowany wizerunek powinien być jak najbardziej neutralny. Na podstawie tego założenia powstało minimalistyczne, typograficzne logo oraz subtelny brand design. Aby podkreślić unikatowość marki, stworzyliśmy prosty, intrygujący znak, odzwierciedlający jej kluczowe cechy.

Klasyczny a zarazem nowoczesny brand design oddaje założenia koncepcji kreatywnej. Stonowana kolorystyka, elegancka typografia oraz subtelne elementy graficzne współtworzą wizerunek profesjonalnej marki, oferującej wysokiej jakości produkty. Poszczególne grupy produktowe wyróżnione zostały indywidualnym tagline’m w logotypie oraz kolorem, który w subtelny sposób podkreśla charakter każdej z nich.

Character
Character
Character
Character
Character
Character
Character
Character
Character
Character

Multimedia

Końcowym etapem pracy było przełożenie zasad nowo powstałego brand design na projekt witryny www. Stworzyliśmy przejrzystą, łatwą w nawigacji stronę, umożliwiającą atrakcyjną prezentację marki i jej oferty.

Character
Character
Character

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji:

  • analiza założeń,
  • analiza celów strategicznych,
  • analiza otoczenia.

Faza budowania strategii marki:

  • określenie podstawowych elementów strategii komunikacji marki.

Faza projektowania podstaw marki:

  • logo,
  • brand design.

Faza projektowania materiałów:

  • materiały drukowane,
  • multimedia,
  • przestrzeń,
  • oznakowanie.

Faza wdrożenia systemu:

  • standaryzacja,
  • nadzór nad produkcją.