Dorota Rymer

Rzemiosło fryzjerstwa

Strategia marki | Branding | Design | Digital | Reklama | Produkcja
Dorota Rymer

Klient

Pracownia fryzjerska, której ideą działalności jest połączenie sztuki i rzemiosła.

Cel

Głównym celem przy budowaniu marki było zakomunikowanie unikatowego podejścia Pracowni Fryzjerskiej do jej klientów. Kunszt artystyczny w połączeniu z rzemieślniczym doświadczeniem to cechy marki, które należało odpowiednio przedstawić i wyeksponować. Chcieliśmy wyróżnić i zakorzenić wizerunek marki w świadomości odbiorcy, poszukującego niebanalnej usługi na wysokim poziomie.

Dorota Rymer
Dorota Rymer
Dorota Rymer
Dorota Rymer

Koncepcja kreatywna

Zaplanowaliśmy dotarcie do klientek grupy docelowej poprzez ukazanie subtelnego świata marki. Minimalizm, czysta forma i profesjonalna komunikacja ma na celu wzbudzenie zaufania oraz ukazanie Pracowni w roli pasjonata fryzjerstwa. Staje się ona partnerem, który dzięki doświadczeniu i doskonałemu rzemiosłu potrafi dostarczyć usługę najwyższej jakości.

Dorota Rymer
Dorota Rymer
Dorota Rymer
Dorota Rymer
Dorota Rymer
Dorota Rymer
Dorota Rymer
Dorota Rymer
Dorota Rymer
Dorota Rymer
Dorota Rymer
Dorota Rymer
Dorota Rymer
Dorota Rymer
Dorota Rymer
Dorota Rymer
Dorota Rymer
Dorota Rymer
Dorota Rymer
Dorota Rymer
Dorota Rymer
Dorota Rymer
Dorota Rymer

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji:

  • analiza założeń,
  • analiza celów strategicznych,
  • analiza otoczenia.

Faza budowanie strategii marki:

  • określenie podstawowych elementów strategii komunikacji marki.

Faza projektowania podstaw marki:

  • logo,
  • brand design.

Faza projektowania materiałów:

  • materiały drukowane,
  • multimedia,
  • przestrzeń,
  • oznakowanie.

Faza wdrożenia systemu:

  • standaryzacja,
  • nadzór nad produkcją.