Famed

Medical Solutions

Strategia komunikacji | Branding | Design | Reklama | Produkcja
Famed

Klient

Famed Żywiec to firma produkująca sprzęt medyczny, działająca od kilkudziesięciu lat na rynku międzynarodowym.

Cel

Zaniedbany i niespójny wizerunek firmy utrudnia skuteczną komunikację. Klient postawił przed nami zadanie przeprowadzenia pełnego rebrandingu, wraz z przebudową zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji. Wysoka jakość i niezawodność produktów firmy miała znaleźć odzwierciedlenie w stabilnej, silnej marce, zdobywając zaufanie odbiorców na krajowym i międzynarodowym rynku wyrobów medycznych.

Famed
Famed
Famed
Famed
Famed
Famed
Famed
Famed

Koncepcja kreatywna

Rzetelność, profesjonalizm oraz wieloletnie doświadczenie to najważniejsze wartości, jakie postanowiliśmy komunikować przy pomocy nowego wizerunku. W tym celu zastosowaliśmy bezszeryfową, przejrzystą typografię oraz geometryczny, zwarty sygnet, którego forma posłużyła za podstawę stałej wizualnej identyfikacji.

Koncept zakładał prostą, czytelną stylistykę w branży, gdzie zaufanie ma największe znaczenie. Subtelność i nowoczesność komunikacji, połączona z rozwijanymi i udoskonalanymi produktami, ma tworzyć w świadomości odbiorców obraz silnego i solidnego partnera.

Famed
Famed
Famed
Famed
Famed
Famed
Famed
Famed

Projektowany system

Na podstawie założeń projektowych powstał oszczędny w formie system identyfikacji, obejmujący wszystkie pola eksploatacji, z jakich korzysta marka Famed.

Famed
Famed
Famed
Famed
Famed
Famed
Famed
Famed
Famed
Famed
Famed
Famed
Famed
Famed
Famed
Famed
Famed

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji:

  • analiza założeń,
  • analiza celów strategicznych,
  • analiza otoczenia.

Faza budowanie strategii marki:

  • określenie podstawowych elementów strategii komunikacji marki.

Faza projektowania podstaw marki:

  • logo,
  • brand design.

Faza projektowania materiałów:

  • materiały drukowane,
  • multimedia,
  • przestrzeń,
  • oznakowanie.

Faza wdrożenia systemu:

  • standaryzacja,
  • nadzór nad produkcją.