Fameg

Unikatowy proces produkcji

Strategia marki | Branding | Design | Digital | Reklama | Produkcja
Fameg

Klient

Fameg to firma kontynuująca ponad 130 letnią tradycję produkcji mebli do siedzenia, o najwyższej jakości i światowej renomie.

Cel

Postawione przed nami zadanie obejmowało opracowanie strategi komunikacji marki, definiującej jej najważniejsze zachowania, w perspektywie długofalowego rozwoju firmy. Na podstawie strategii, naszym celem było przeprowadzenie rebrandingu, wprowadzając skostniałą i zaniedbaną markę do świata współczesnego designu. Najważniejsze było przełożenie założeń strategicznych na funkcjonalny system graficzny oraz przygotowanie standaryzacji elementów komunikacji.

Fameg

Koncpecja kreatywna

Zaufanie, jakość i ponadczasowe wzornictwo to główne cechy, których marka miała być nośnikiem. Połączenie tradycji z nowoczesnością oraz oryginalnego wzornictwa z wypracowaną przez ponad 130 lat jakością, są komunikowane na wielu płaszczyznach i stały się kwintesencją całej komunikacji marki Fameg.

Fameg
Fameg
Fameg
Fameg
Fameg
Fameg
Fameg
Fameg

Analiza

Poddaliśmy analizie wizerunkowej ponad 600 firm konkurencyjnych z całego świata oraz przeprowadziliśmy tygodniowy audyt w siedzibie firmy i w fabryce. Wspólnie z Zarządem wyznaczyliśmy cele strategiczne dla dalszego rozwoju marki – to stanowiło podstawę do opracowania pełnej strategii komunikacji marki Fameg.

Fameg
Fameg
Fameg
Fameg
Fameg

Materiały

Zaprojektowaliśmy spójny wizualnie i zgodny ze strategią system materiałów, którymi posługuje się marka.

Fameg
Fameg
Fameg
Fameg

Multimedia

Jednym z kluczowych założeń było wprowadzenie marki Fameg do świata nowych mediów. Przygotowaliśmy dwa w pełni funkcjonalne, spójne ze sobą serwisy internetowe: stronę korporacyjną oraz sklep on-line, dopasowane do najnowszych rozwiązań technologicznych.

Fameg
Fameg
Fameg
Fameg
Fameg
Fameg
Fameg

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji:

  • analiza biznesplanu;
  • analiza planu marketingowego;
  • analiza celów strategicznych;
  • analiza otoczenia.

Faza budowania strategii marki:

  • analiza wizerunku otoczenia;
  • atrybuty marki;
  • oferta, klienci i interesariusze marki;
  • benefity marki;
  • osobowość i wartości;
  • istota marki;
  • główny komunikat i jego potwierdzenie;
  • styl komunikacji.

Faza projektowania podstaw marki:

  • logo;
  • brand design.

Faza projektowania materiałów:

  • materiały drukowane;
  • multimedia;
  • przestrzeń;
  • oznakowanie.

Faza wdrożenia systemu:

  • standaryzacja;
  • szkolenia;
  • produkcja.