GP People

Generally People

Strategia marki | Branding | Design
GP People

Klient

Firma GP People działa w branży HR i zajmuje się obsługą procesów rekrutacyjnych.

Cel

Nasze zadanie polegało na opracowaniu wytycznych strategicznych, determinujących proces kształtowania wizerunku marki oraz stworzeniu całościowego systemu identyfikacji wizualnej.

GP People
GP People
GP People
GP People
GP People
GP People
GP People
GP People

Rozwiązanie

Po wnikliwej analizie rynku oraz przeprowadzonych badaniach, zbudowaliśmy nowoczesny i spójny system, zgodny z charakterem marki. Zastosowane w logo i brand design formy i kolory wyrażają pełną energii markę, nastawioną na ludzi i budowanie silnych, owocnych relacji współpracy.

GP People
GP People
GP People
GP People
GP People
GP People
GP People
GP People
GP People
GP People
GP People
GP People
GP People
GP People
GP People
GP People
GP People
GP People
GP People
GP People
GP People
GP People

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji:

  • analiza założeń,
  • analiza celów strategicznych,
  • analiza otoczenia.

Faza budowania strategii marki:

  • określenie podstawowych elementów strategii komunikacji marki.

Faza projektowania podstaw marki:

  • logo,
  • brand design.

Faza projektowania materiałów:

  • materiały drukowane,
  • multimedia,
  • przestrzeń,
  • oznakowanie.

Faza wdrożenia systemu:

  • standaryzacja,
  • nadzór nad produkcją.