Janas

Wysmakowane wzornictwo

Strategia komunikacji | Branding | Design | Digital | Reklama
Meble Janas

Klient

Janas Meble to dynamicznie rozwijająca się firma, produkująca wysokiej jakości meble na indywidualne zamówienie. Misją i zarazem wyróżnikiem marki jest tworzenie nowoczesnych mebli o wysokiej estetyce i najwyższej jakości wzornictwa.

Cel

Naszym zadaniem był rebranding marki, zbudowanie wizerunku komunikującego kluczowe dla firmy Janas wartości.

Meble Janas
Meble Janas
Meble Janas

Koncepcja Kreatywna

Głównym założeniem było, aby nowa identyfikacja wizualna odzwierciedlała progresywny charakter marki i podejście projektowe. Nowoczesne rozwiązania w meblarstwie potrzebują odpowiedniej oprawy. Niezależnie od stylistyki mebli, najważniejszą cehcą komunikowaną przez markę jest jakość produktu, skomponowanego wg indywidualnych wymagań i potrzeb klienta.

Meble Janas
Meble Janas
Meble Janas

Identyfikacja wizualna

Nowe logo składa się z prostego logotypu oraz sygnetu, inspirowanego sposobem prezentacji mebla lub aranżacji wnętrza na rysunku architektonicznym. Jego oszczędna, geometryczna forma wyraża kreatywność i projektowe “know how” firmy. Kolorystyka, oparta na odcieniach szarości, wyraża markę nowoczesną i wysokiej jakości. Stonowane barwy brand design umożliwiają lepsze wyeksponownie kolorowych fotografii, prezentujących produkty marki.

Meble Janas
Meble Janas
Meble Janas
Meble Janas

Katalog

Starannie zaprojektowany skład katalogu produktowego pozwala na prezentację mebli w atrakcyjnej i przystępnej dla odbiorcy formie.

Meble Janas
Meble Janas
Meble Janas
Meble Janas
Meble Janas
Meble Janas
Meble Janas
Meble Janas
Meble Janas
Meble Janas
Meble Janas
Meble Janas
Meble Janas

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji:

  • analiza biznesplanu,
  • analiza celów strategicznych,
  • analiza otoczenia.

Faza budowania strategii marki:

  • określenie podstawowych elementów strategii komunikacji marki.

Faza projektowania podstaw marki:

  • logo,
  • claim,
  • brand design.

Faza projektowania materiałów:

  • materiały drukowane,
  • opakowania,
  • multimedia,
  • przestrzeń,
  • oznakowanie.

Faza wdrożenia systemu:

  • standaryzacja,
  • księga znaku,
  • produkcja.