The Place

Follow your dream

Strategia marki | Branding | Design | Digital | Produkcja
The Place

Klient

Inwestor, wprowadzający na rynek nowoczesne i ekskluzywne rozwiązania w zakresie inwestycji deweloperskich.

Cel

Zbudowanie marki dla ekskluzywnego osiedla apartamentowców we Wrocławiu. Dotarcie do wąskiej grupy odbiorców i zakomunikowanie najwyższych standardów budownictwa apartamentowego, połączonego z rozbudowanym systemem usług.

The Place
The Place
The Place
The Place

Koncepcja kreatywna

Opracowanie wizerunku prestiżowego osiedla poprzez wielopłaszczyznową komunikację atrybutów luksusu. Minimalistyczna oprawa ma na celu podkreślenie wartości oferowanego produktu, a funkcjonalność i prostota przekazu – zaakcentowanie bezkompromisowego dążenia do doskonałości w każdym aspekcie mieszkania i rekreacji.

The Place
The Place
The Place
The Place
The Place
The Place
The Place
The Place
The Place
The Place
The Place
The Place
The Place
The Place
The Place
The Place
The Place

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji:

  • analiza założeń,
  • analiza celów strategicznych,
  • analiza otoczenia.

Faza budowania strategii marki:

  • określenie podstawowych elementów strategii komunikacji marki.

Faza projektowania podstaw marki:

  • logo,
  • brand design.

Faza projektowania materiałów:

  • materiały drukowane,
  • multimedia,
  • przestrzeń,
  • oznakowanie.

Faza wdrożenia systemu:

  • standaryzacja,
  • nadzór nad produkcją.