Visualside

Nowy wymiar rzeczywistości

Strategia marki | Branding | Design | Digital | Produkcja
Visualside

Klient

Studio projektowania grafiki 3d, oferujące usługi wykonywania wysokiej jakości wizualizacji architektonicznych, produktowych oraz animacji.

Cel

Celem prac było stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej marki, wyrażającej jej misję i kluczowe wartości. Komunikacja marki miała być oszczędna, prezentując w skuteczny sposób portfolio oraz zakres działalności firmy.

Visualside
Visualside
Visualside
Visualside
Visualside
Visualside

Koncpecja kreatywna

Przyjęta na samym początku idea zakłada minimalistyczną, nienachalną komunikację, mającą podkreślić możliwości kreowania wysokiej jakości obrazu 3d. Produkowane przez Visualisde obrazy zostały wybrane jako główny element komunikacji. W połączeniu z ascetyczną oprawą, tworzą one charakterystyczną, łatwo rozpoznawalną wartość, budując wizerunek kreatywnej i specjalistycznej firmy.

Visualside
Visualside
Visualside
Visualside
Visualside
Visualside

System identyfikacji

Czerń i biel. W elementach systemu komunikacji użyto czerni, bieli i odcieni szarości, uzupełniając obraz czystą w formie typografią.

Visualside
Visualside
Visualside
Visualside
Visualside
Visualside

Publikacje, foldery, multimedia

Korzystając z bogatego portfolio firmy, zaprojektowaliśmy ciekawe, minimalistyczne kompozycje. Precyzyjny, doskonale skomponowany obraz gra zawsze pierwsze skrzypce, zaś subtelna grafika stanowi odpowiednie tło do właściwej prezentacji produktów marki.

Visualside
Visualside
Visualside
Visualside
Visualside
Visualside
Visualside
Visualside
Visualside
Visualside
Visualside
Visualside
Visualside
Visualside
Visualside
Visualside

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji:

  • analiza biznesplanu;
  • analiza planu marketingowego;
  • analiza celów strategicznych;
  • analiza otoczenia.

Faza budowania strategii marki:

  • analiza wizerunku otoczenia;
  • atrybuty marki;
  • oferta, klienci i interesariusze marki;
  • benefity marki;
  • osobowość i wartości;
  • istota marki;
  • główny komunikat i jego potwierdzenie;
  • styl komunikacji.

Faza projektowania podstaw marki:

  • logo;
  • naming;
  • brand design.

Faza projektowania materiałów:

  • materiały drukowane;
  • multimedia;
  • przestrzeń;
  • oznakowanie.

Faza wdrożenia systemu:

  • standaryzacja;
  • szkolenia;
  • produkcja.