mass-zone

Miejsce z dobrym składem

Branding | Sklep internetowy
mass-zone

Klient

Mass-zone to ecommerce stworzony przez grupę pasjonatów kultury fizycznej, zdrowego odżywiania i suplementacji. Firma wyznacza nowe standardy jakości w obsłudze klienta tworząc specjalistyczny zespół składający się z dietetyków klinicznych, trenerów i instruktorów sportowych.

Dzięki temu odpowiada na realne potrzeby nie tylko osób chcących zwiększać wydolność i masę mięśniową, ale także seniorów, kobiet w ciąży czy osób z różnymi problemami zdrowotnymi.

Cel

W pierwszym kroku stworzyliśmy branding oddający wizję działania marki. Pozwolił mass-zone odejść od wizerunku sklepu z odżywkami do platformy oferującej odpowiednio dobraną suplementację dla różnych grup odbiorców.

Drugi etap to koncepcja UX oraz projekt nowoczesnej i funkcjonalnej platformy sprzedażowej. Bazując na wnioskach z przeprowadzonych analiz powstała koncepcja ukierunkowana na zwiększenie konwersji oraz projekt graficzny realizujący nową wizję marki.

mass-zone
mass-zone
mass-zone
mass-zone
mass-zone
mass-zone
mass-zone
mass-zone
mass-zone
mass-zone
mass-zone
mass-zone
mass-zone
mass-zone
mass-zone
mass-zone
mass-zone

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji:

  • analiza założeń,
  • spotkanie strategiczne.

Faza projektowania podstaw marki:

  • projekt logo,
  • projekt brand design,
  • standaryzacja logo (brandbook).

Sklep internetowy:

  • koncepcja UX,
  • projekt graficzny (UI).