Contec
Transforming manufacturing
Branding | Design | Strona internetowa

Klient
Contec dostarcza rozwiązania, dzięki którym powstają produkty o niskim śladzie węglowym poprzez odzyskiwanie sadzy, oleju i stali z zużytych opon. Umożliwia swoim klientom dekarbonizację ich łańcuchów dostaw i przyczynia się do zrównoważonej przyszłości, w której odpady gumowe z recyklingu mogą być wykorzystywane jako surowiec zamiast paliw kopalnych.
Cel
Aktualna tożsamość wizualna marki Contec odbiegała od wizerunku nowoczesnej firmy działającej w branży nowych technologii, ukierunkowanej na zrównoważony rozwój. Dlatego podjęto decyzję o przeprowadzeniu rebrandingu, w ramach którego opracowaliśmy nowe logo marki oraz stworzyliśmy szablony materiałów. Odzwierciedlają one filozofię marki i pomagają firmie pozyskiwać partnerów na rynku międzynarodowym. Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy także nowoczesną stronę internetową umożliwiającą zapoznanie się w łatwy sposób z dość trudną i specyficzną ofertą firmy.












Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji:
- analiza założeń,
- spotkanie strategiczne.
Faza projektowania podstaw marki:
- projekt logo,
- standaryzacja logo.
Faza projektowania materiałów:
- materiały biurowe,
- materiały promocyjne.
Strona internetowa:
- koncepcja UX,
- projekt graficzny,
- wdrożenie.