Czas na Herbatę
Zawsze znajdę czas na herbatę
Kampania internetowa | Kreacja | Copywriting | Foto | Strona internetowa
Klient
Czas na Herbatę to lider rynku herbat wysokogatunkowych w Polsce. Charakterystyczne sklepy firmowe można spotkać w kilkudziesięciu miastach w Polsce. Firma prowadzi sprzedaż także poprzez własny sklep internetowy.
Wieloletnie doświadczenie pozwoliło marce Czas na Herbatę stworzyć bogatą ofertę herbat z najdalszych zakątków świata. Celem firmy jest zamiana zwykłych momentów dnia codziennego w wyjątkowe chwile.
Cel
Naszym zadaniem było sprawienie, aby komunikacja marki była równie smakowita i wyjątkowa jak sprzedawane przez nią herbaty. Zaczęliśmy od zaprojektowania nowej koncepcji kampanii, odświeżając i unowocześniając styl komunikacji marki zarówno w Internecie, jak również w sklepach stacjonarnych. W kolejnych krokach rozwijamy naszą koncepcję w codziennych działaniach komunikacyjnych, wzmacniając profile marki na Facebooku oraz na Instagramie i przyciągając nowe osoby do sklepów firmowych.
Pełen zakres prac
Koncepcja:
- analiza założeń,
- analiza konkurencji,
- spotkanie strategiczne.
Projektowanie:
- key visual,
- materiały online,
- materiały drukowane,
- opakowania.
Kampania:
- copywriting,
- sesja foto,
- pełna obsługa graficzna,
- prowadzenie profili firmowych w social media.