Deco BEST CONCEPT
Jeden sklep, wielu producentów ceramiki bolesławieckiej
Branding | Sklep internetowy

Klient
Platforma decobc.com to wyjątkowy ecommerce – powstał z pasji czwórki założycieli silnie związanych z Bolesławcem. Zapragnęli stworzyć miejsce, gdzie będą prezentowane i sprzedawane ręcznie wykonywane produkty oraz designerskie dzieła sztuki do dekoracji wnętrz, które powstają na terenie Dolnego Śląska. Na platformie znajdziemy wyjątkowe produkty tworzone w oparciu o tradycję i dbałość o każdy detal. Piękne przedmioty z historią, duszą, o niepodważalnej jakości. Ceramika, szkło, prace z gliny, brązu, metalu…
Cel
W pierwszym kroku stworzyliśmy branding oddający tę unikatową wizję marki. Marki z jednej strony tradycyjnej, czerpiącej z rękodzieła i historii bolesławieckiej porcelany.
Z drugiej strony nowoczesnej, designerskiej, utożsamianej z modnymi wnętrzami.
Drugi etap to koncepcja UX oraz projekt nowoczesnej i funkcjonalnej platformy sprzedażowej. Sporym wyzwaniem było uporządkowanie architektury oferty, która prezentowana jest na wiele sposobów, pozwalając każdemu użytkownikowi odnaleźć produkt w najbardziej wygodny dla niego sposób (szukając po kategoriach produktowych, producentach, dekorach, nowościach, czy też okazjach użycia). Całości dopełnia projekt serwisu wydobywający piękno prezentowanych na nim produktów.











Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji:
- analiza założeń,
- spotkanie strategiczne.
Faza projektowania podstaw marki:
- projekt logo,
- projekt brand design,
- standaryzacja logo (brandbook).
Strona internetowa:
- koncepcja UX,
- projekt graficzny.