Energy Group
Support for projects
Strategia marki | Branding | Design | Digital
Klient
Energy Group to firma consultingowa, zapewniająca wsparcie w zarządzaniu projektami największym przedsiębiorstwom na polskim rynku. Od lat oferuje pomoc w dziedzinie nadzoru procesów restrukturyzacji i rozwoju różnorodnych organizacji.
Cel
Zadanie polegało na zaprojektowaniu systemu identyfikacji wizualnej marki, komunikującego profesjonalizm oparty na wiedzy i doświadczeniu.
Koncepcja Kreatywna
Główne założenia projektowe obejmowały budowę wizerunku silnej i godnej zaufania marki. Na bazie opracowanej przez nas strategii powstał system potwierdzający sprawność i solidność firmy, mocno dbającej o jakość świadczonych usług.
Logo i system identyfikacji
Logo marki łączy w sobie stabilność klasycznej typografi z dynamiczną formą sygnetu, co stanowi odzwierciedlenie analitycznej i profesjonalnej postawy firmy, powiązanej z dążeniem do stałego rozwoju Energy Group i jej Klientów. Jako główny kolor dla marki wybrana została czerwień, wyrażająca energię i siłę organizacji.
W ramach opracowanego systemu identyfikacji marki powstała seria projektów implementacji brand design na różnych nośnikach – materiałach biurowych, szkoleniowych i promocyjnych. Forma i treść komunikacji firmy, zostały odpowiednio dobrane, aby zapewnić klarowny, profesjonalny przekaz.
Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji:
- analiza założeń,
- analiza celów strategicznych,
- analiza otoczenia.
Faza budowania strategii marki:
- określenie podstawowych elementów strategii komunikacji marki.
Faza projektowania podstaw marki:
- logo,
- brand design.
Faza projektowania materiałów:
- materiały drukowane,
- multimedia,
- przestrzeń,
- oznakowanie.
Faza wdrożenia systemu:
- standaryzacja,
- nadzór nad produkcją.