Energy Group

Support for projects

Strategia marki | Branding | Design | Digital
Energy Group

Klient

Energy Group to firma consultingowa, zapewniająca wsparcie w zarządzaniu projektami największym przedsiębiorstwom na polskim rynku. Od lat oferuje pomoc w dziedzinie nadzoru procesów restrukturyzacji i rozwoju różnorodnych organizacji.

Cel

Zadanie polegało na zaprojektowaniu systemu identyfikacji wizualnej marki, komunikującego profesjonalizm oparty na wiedzy i doświadczeniu.

Energy Group
Energy Group
Energy Group
Energy Group
Energy Group
Energy Group
Energy Group

Koncepcja Kreatywna

Główne założenia projektowe obejmowały budowę wizerunku silnej i godnej zaufania marki. Na bazie opracowanej przez nas strategii powstał system potwierdzający sprawność i solidność firmy, mocno dbającej o jakość świadczonych usług.

Energy Group
Energy Group

Logo i system identyfikacji

Logo marki łączy w sobie stabilność klasycznej typografi z dynamiczną formą sygnetu, co stanowi odzwierciedlenie analitycznej i profesjonalnej postawy firmy, powiązanej z dążeniem do stałego rozwoju Energy Group i jej Klientów. Jako główny kolor dla marki wybrana została czerwień, wyrażająca energię i siłę organizacji.

W ramach opracowanego systemu identyfikacji marki powstała seria projektów implementacji brand design na różnych nośnikach – materiałach biurowych, szkoleniowych i promocyjnych. Forma i treść komunikacji firmy, zostały odpowiednio dobrane, aby zapewnić klarowny, profesjonalny przekaz.

Energy Group
Energy Group
Energy Group
Energy Group
Energy Group
Energy Group
Energy Group
Energy Group
Energy Group
Energy Group
Energy Group
Energy Group
Energy Group
Energy Group
Energy Group

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji:

  • analiza założeń,
  • analiza celów strategicznych,
  • analiza otoczenia.

Faza budowania strategii marki:

  • określenie podstawowych elementów strategii komunikacji marki.

Faza projektowania podstaw marki:

  • logo,
  • brand design.

Faza projektowania materiałów:

  • materiały drukowane,
  • multimedia,
  • przestrzeń,
  • oznakowanie.

Faza wdrożenia systemu:

  • standaryzacja,
  • nadzór nad produkcją.