entire-m

Tactical & Combat Clothing

Branding | Design
entire_m

Klient

Firma Helikon-Tex Sp. z o.o. mająca w swoim portfolio dwie własne marki (Helikon-Tex, Direct Action) oraz będąca dystrybutorem czterech marek (Alta, Morakniv, Wildo, Hultafors) w związku z potrzebą uporządkowania relacji firma-marka podjęła decyzję o zmianie nazwy spółki na nie tożsamą z żadną z marek produktowych. Dla spółki została opracowana nowa nazwa (ENTIRE M), mająca nawiązywać do całości działalności rodziny Mieszczaków – będących właścicielami spółki, oraz symbolizować holistyczne podejście do prowadzenia biznesu.

Cel

Postawiono przed nami zadanie stworzenia wizerunku nowej marki korporacyjnej, utożsamianej jako firma rodzinna, będąca właścicielem i dystrybutorem wielu różnych marek. Branding miał pomóc w odbiorze entire_m jako polskiego przedsiębiorstwa sukcesu, nowoczesnego i dobrze zarządzanego, rozwijającego się dynamicznie, ale w odpowiedzialny sposób.

Zaproponowaliśmy kreację łączącą prostotę z intrygującymi rozwiązaniami. W efekcie powstała nowoczesna i praktyczna kreacja. Z jednej strony pozwalająca marce manifestować swoją osobowość, a z drugiej idealnie spełniająca wymagania stawiane przed marką korporacyjną – dobrze prezentująca się w zestawieniu z logotypami marek produktowych.

entire_m
entire_m
entire_m
entire_m
entire_m
entire_m
entire_m
entire_m
entire_m
entire_m
entire_m
entire_m
entire_m
entire_m
entire_m
entire_m

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji:

  • analiza założeń,
  • spotkanie strategiczne.

Faza projektowania podstaw marki:

  • projekt logo,
  • projekt brand design,
  • standaryzacja logo,
  • standaryzacja brand design.

Faza projektowania materiałów:

  • materiały biurowe,
  • materiały promocyjne,
  • materiały online,
  • oznakowanie budynków firmowych.