Exerizon
Expand your horizon
Branding | Design | Digital
Klient
Exerizon to nowa firma zapewniająca doradztwo strategiczne i technologiczne w nowoczesnym wydaniu. Kieruje swoją energię na jeden cel: dostarczanie wymiernych wyników biznesowych. Bez niepotrzebnego komplikowania dostarcza proste i skuteczne rozwiązania problemów swoich klientów.
Cel
Identyfikacja wizualna miała podkreslać kluczowy komunikat marki – w Exerizon zawsze dostarczamy to, do czego się zobowiążemy. Koncepcja graficzna logo została oparta na motywie słońca wychodzącego zza horyzontu. W warstwie symbolicznej podkreśla ona nowe możliwości rozowoju, sięgania poza utarte horyzonty. Natomiast key visual został oparty na płynnych, elastycznych w formie liniach. W efekcie powstał nowoczesny, technologiczny branding mający praktyczne zastosowanie. Pozwala na tworzenie nie tylko atrakcyjnych materiałów promocyjnych marki, ale także na czytelne obrazowanie danych i strategii będących głównym produktem firmy.













Pełen zakres prac
Faza pozyskiwanie informacji:
- analiza założeń
Faza projektowania podstaw marki:
- projekt logo;
- projekt brand design,
- standaryzacja logo i brand design (brandbook).
Faza projektowania materiałów:
- materiały biurowe,
- materiały promocyjne,
- materiały online.
Strona internetowa:
- koncepcja (UI)