Famed
Medical Solutions
Strategia komunikacji | Branding | Design | Reklama | Produkcja

Klient
Famed Żywiec to firma produkująca sprzęt medyczny, działająca od kilkudziesięciu lat na rynku międzynarodowym.
Cel
Zaniedbany i niespójny wizerunek firmy utrudnia skuteczną komunikację. Klient postawił przed nami zadanie przeprowadzenia pełnego rebrandingu, wraz z przebudową zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji. Wysoka jakość i niezawodność produktów firmy miała znaleźć odzwierciedlenie w stabilnej, silnej marce, zdobywając zaufanie odbiorców na krajowym i międzynarodowym rynku wyrobów medycznych.








Koncepcja kreatywna
Rzetelność, profesjonalizm oraz wieloletnie doświadczenie to najważniejsze wartości, jakie postanowiliśmy komunikować przy pomocy nowego wizerunku. W tym celu zastosowaliśmy bezszeryfową, przejrzystą typografię oraz geometryczny, zwarty sygnet, którego forma posłużyła za podstawę stałej wizualnej identyfikacji.
Koncept zakładał prostą, czytelną stylistykę w branży, gdzie zaufanie ma największe znaczenie. Subtelność i nowoczesność komunikacji, połączona z rozwijanymi i udoskonalanymi produktami, ma tworzyć w świadomości odbiorców obraz silnego i solidnego partnera.








Projektowany system
Na podstawie założeń projektowych powstał oszczędny w formie system identyfikacji, obejmujący wszystkie pola eksploatacji, z jakich korzysta marka Famed.



















Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji:
- analiza założeń,
- analiza celów strategicznych,
- analiza otoczenia.
Faza budowanie strategii marki:
- określenie podstawowych elementów strategii komunikacji marki.
Faza projektowania podstaw marki:
- logo,
- brand design.
Faza projektowania materiałów:
- materiały drukowane,
- multimedia,
- przestrzeń,
- oznakowanie.
Faza wdrożenia systemu:
- standaryzacja,
- nadzór nad produkcją.