Fameg

Unikatowy proces produkcji

Strategia marki | Branding | Design | Digital | Reklama | Produkcja
Fameg

Klient

Fameg to firma kontynuująca ponad 130 letnią tradycję produkcji mebli do siedzenia, o najwyższej jakości i światowej renomie.

Cel

Postawione przed nami zadanie obejmowało opracowanie strategi komunikacji marki, definiującej jej najważniejsze zachowania, w perspektywie długofalowego rozwoju firmy. Na podstawie strategii, naszym celem było przeprowadzenie rebrandingu, wprowadzając skostniałą i zaniedbaną markę do świata współczesnego designu. Najważniejsze było przełożenie założeń strategicznych na funkcjonalny system graficzny oraz przygotowanie standaryzacji elementów komunikacji.

Fameg

Koncepcja kreatywna

Zaufanie, jakość i ponadczasowe wzornictwo to główne cechy, których marka miała być nośnikiem. Połączenie tradycji z nowoczesnością oraz oryginalnego wzornictwa z wypracowaną przez ponad 130 lat jakością, są komunikowane na wielu płaszczyznach i stały się kwintesencją całej komunikacji marki Fameg.

Fameg
Fameg
Fameg
Fameg
Fameg
Fameg
Fameg
Fameg

Analiza

Przeanalizowaliśmy ponad 600 wizerunków marek konkurentów na całym świecie i przeprowadziliśmy audyt na terenie siedziby firmy oraz na miejscu produkcji. Wspólnie z zarządem firmy wyznaczyliśmy strategiczne cele dalszego rozwoju. To stanowiło podstawę do stworzenia kompleksowej strategii komunikacji dla Fameg.

Fameg
Fameg
Fameg
Fameg
Fameg

Materiały

Opracowaliśmy kompaktowy wizualnie i zgodny ze strategią system materiałów, z których może korzystać firma.

Fameg
Fameg
Fameg
Fameg
Fameg

Multimedia

Jednym z kluczowych celów było wprowadzenie marki Fameg w świat nowych mediów. Stworzyliśmy dwa w pełni funkcjonujące i kompatybilne serwisy internetowe – stronę firmową oraz sklep internetowy dopasowany do najnowszych rozwiązań technologicznych.

Fameg
Fameg
Fameg
Fameg
Fameg
Fameg
Fameg

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwanie informacji:

  • analiza biznesplanu,
  • analiza planu marketingowego,
  • analiza celów strategicznych,
  • analiza otoczenia.

Faza budowania strategii marki:

  • analiza wizerunku otoczenia,
  • atrybuty marki,
  • oferta, klienci i interesariusze marki,
  • benefity marki,
  • osobowość i wartości,
  • istota marki,
  • główny komunikat i jego potwierdzenie,
  • styl komunikacji.

Faza projektowania podstaw marki:

  • logo;
  • brand design.

Faza projektowania materiałów:

  • materiały drukowane,
  • multimedia,
  • przestrzeń,
  • oznakowanie.

Faza wdrożenia systemu:

  • standaryzacja,
  • szkolenia,
  • produkcja.

Strona internetowa:

  • koncepcja UX,
  • projekt graficzny (UI),
  • wdrożenie.