Fameg

Unikatowy proces produkcji

Strategia marki | Branding | Design | Digital | Reklama | Produkcja
Fameg

Klient

Fameg to firma kontynuująca ponad 130 letnią tradycję produkcji mebli do siedzenia, o najwyższej jakości i światowej renomie.

Cel

Postawione przed nami zadanie obejmowało opracowanie strategi komunikacji marki, definiującej jej najważniejsze zachowania, w perspektywie długofalowego rozwoju firmy. Na podstawie strategii, naszym celem było przeprowadzenie rebrandingu, wprowadzając skostniałą i zaniedbaną markę do świata współczesnego designu. Najważniejsze było przełożenie założeń strategicznych na funkcjonalny system graficzny oraz przygotowanie standaryzacji elementów komunikacji.

Fameg

Koncepcja kreatywna

Zaufanie, jakość i ponadczasowe wzornictwo to główne cechy, których marka miała być nośnikiem. Połączenie tradycji z nowoczesnością oraz oryginalnego wzornictwa z wypracowaną przez ponad 130 lat jakością, są komunikowane na wielu płaszczyznach i stały się kwintesencją całej komunikacji marki Fameg.

Fameg
Fameg
Fameg
Fameg
Fameg
Fameg
Fameg
Fameg

Analisys

We analyzed brand images of over 600 competitors worldwide and we went through an on site audit in company’s headquarters and on manufacturing site. We drawn strategic goals for further development along with company’s management. That was the base to create complete communication strategy for Fameg.

Fameg
Fameg
Fameg
Fameg
Fameg

Materials

We developed visually compact and compatible with the strategy system of materials which company may use.

Fameg
Fameg
Fameg
Fameg

Multimedia

One of the key goals was to introduce Fameg brand to the world of new media. We created two fully functioning and compatible internet services – a corporate site and an on-line store matching newest technological solutions.

Fameg
Fameg
Fameg
Fameg
Fameg
Fameg
Fameg

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwanie informacji:

  • analiza biznesplanu,
  • analiza planu marketingowego,
  • analiza celów strategicznych,
  • analiza otoczenia.

Faza budowania strategii marki:

  • analiza wizerunku otoczenia,
  • atrybuty marki,
  • oferta, klienci i interesariusze marki,
  • benefity marki,
  • osobowość i wartości,
  • istota marki,
  • główny komunikat i jego potwierdzenie,
  • styl komunikacji.

Faza projektowania podstaw marki:

  • logo;
  • brand design.

Faza projektowania materiałów:

  • materiały drukowane,
  • multimedia,
  • przestrzeń,
  • oznakowanie.

Faza wdrożenia systemu:

  • standaryzacja,
  • szkolenia,
  • produkcja.