j-labs

Software specialists

Branding | Design | Digital | Strona internetowa
j-labs

Klient

j-labs to polska firma programistyczna założoną przez inżynierów dla inżynierów w 2008 roku. Zapewnia kompletne zespoły programistyczne, indywidualnych inżynierów i outsourcing całych projektów w zwinnych modelach z zakresu tworzenia oprogramowania.

Cel

Postawiono przed nami zadanie kompleksowego odświeżenia wizerunku firmy w ramach rebrandingu. Nowa kreacja miała nie tylko podkreślić profesjonalizm i doświadczenie firmy, ale przede wszystkim jej unikatowe podejście do prowadzenia projektów. Co ważne, j-labs swoje działania w równym stopniu co do klientów, kieruje także do obecnych i potencjalnych pracowników w ramach wielopoziomowych działań employer brandingowych. Kreacja zatem miała odpowiadać na potrzeby tych dwóch bardzo od siebie różnych grup docelowych.

Co robimy?

Po efektywnym wdrożeniu rebrandingu w 2018 roku wspieramy j-labs w zakresie projektowania materiałów promocyjnych, sprzedażowych i rekrutacyjnych oraz zapewniamy wsparcie i rozwój strony firmowej.

j-labs
j-labs
j-labs
j-labs
j-labs
j-labs
j-labs
j-labs
j-labs
j-labs
j-labs
j-labs
j-labs
j-labs
j-labs
j-labs
j-labs
j-labs
j-labs
j-labs
j-labs
j-labs
j-labs
j-labs
j-labs
j-labs
j-labs

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji:

  • analiza założeń,
  • analiza celów strategicznych,
  • analiza otoczenia.

Faza budowania strategii marki:

  • określenie podstawowych
  • elementów strategii
  • komunikacji marki.

Faza projektowania podstaw marki:

  • logo,
  • brand design,
  • standaryzacja.

Faza projektowania materiałów:

  • materiały biurowe,
  • materiały promocyjne,
  • materiały online,
  • oznakowanie.

Faza wdrożenia systemu:

  • standaryzacja,
  • brand book (księga marki).