j-labs
Software specialists
Branding | Design | Digital | Strona internetowa

Klient
j-labs to polska firma programistyczna założoną przez inżynierów dla inżynierów w 2008 roku. Zapewnia kompletne zespoły programistyczne, indywidualnych inżynierów i outsourcing całych projektów w zwinnych modelach z zakresu tworzenia oprogramowania.
Cel
Postawiono przed nami zadanie kompleksowego odświeżenia wizerunku firmy w ramach rebrandingu. Nowa kreacja miała nie tylko podkreślić profesjonalizm i doświadczenie firmy, ale przede wszystkim jej unikatowe podejście do prowadzenia projektów. Co ważne, j-labs swoje działania w równym stopniu co do klientów, kieruje także do obecnych i potencjalnych pracowników w ramach wielopoziomowych działań employer brandingowych. Kreacja zatem miała odpowiadać na potrzeby tych dwóch bardzo od siebie różnych grup docelowych.
Co robimy?
Po efektywnym wdrożeniu rebrandingu w 2018 roku wspieramy j-labs w zakresie projektowania materiałów promocyjnych, sprzedażowych i rekrutacyjnych oraz zapewniamy wsparcie i rozwój strony firmowej.



























Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji:
- analiza założeń,
- analiza celów strategicznych,
- analiza otoczenia.
Faza budowania strategii marki:
- określenie podstawowych elementów strategii
komunikacji marki
Faza projektowania podstaw marki:
- logo,
- brand design,
- standaryzacja.
Faza projektowania materiałów:
- materiały biurowe,
- materiały promocyjne,
- materiały online,
- oznakowanie.
Faza wdrożenia systemu:
- standaryzacja,
- brand book (księga marki).