koda

Making Business Easier.

Strategia | Branding | Design| Digital | Strona internetowa
koda

Cel, jaki nam przyświecał

Koda nie miała być kolejną firmą z branży doradczej. Miała mieć wyrazisty wizerunek, zgodny z podejściem założycieli do prowadzenia biznesu, a także z ich osobowością, stylem życia. Kluczowe wartości i wyróżniki uchwyciliśmy w strategii marki, którą podsumowuje slogan MAKING BUSINESS EASIER.
Następnie koncepcja strategiczna znalazła swoje odzwierciedlenie w brandingu. Prostym, minimalistycznym, a zarazem bardzo charakterystycznym, ale co najważniejsze zupełnie odróżniającym się od branżowego standardu. Mocno inspirowanym Skandynawią, tamtejszą filozofią działania i projektowania.

koda
koda
koda
koda

Po latach pracy na etatach dla największych firm z branży doradczej Małgorzata Dankowska i Łukasz Korbas postanowili stworzyć Kodę. Nowoczesny i niezależny konsulting podatkowo-księgowy dla średnich i dużych przedsiębiorstw, w tym przedsiębiorstw międzynarodowych.

koda
koda
koda
koda
koda
koda
koda

Webdesign

Wyrazem tego unikatowego podejścia jest również opracowana przez nas strona internetowa. Łączy czytelną i praktyczną nawigację z przyjaznym designem. Każdy użytkownik szybko znajdzie na stronie informacje, które go interesują. Dopełnieniem całości są przemyślane, wysmakowane detale budujące wizerunek przyjaznej marki eksperckiej.

koda
koda
koda
koda
koda

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji:

  • analiza założeń,
  • analiza konkurencji,
  • warsztaty strategiczne.

Faza budowania strategii marki:

  • grupa docelowa,
  • wartości marki,
  • wyróżniki marki,
  • osobowość marki,
  • wizja marki,
  • misja marki,
  • przekaz marki,
  • RTB,
  • claim marki.

Faza projektowania podstaw marki:

  • projekt logo,
  • projekt brand design,
  • standaryzacja logo (brandbook).

Strona internetowa:

  • koncepcja,
  • projekt graficzny,
  • wdrożenie.