MobiCafe

Coffee is coming

Strategia marki | Branding | Design | Digital | Produkcja
MobiCafe
MobiCafe
MobiCafe
MobiCafe

Klient

Mobi Café jest innowacyjnym przedsięwzięciem na polskim rynku, oferującym mobilną dystrybucję kawy. Espressomobil podjedzie w każde miejsce, aby zaserwować najwyższej jakości kawę, przygotowaną przez pasjonatów, którzy tworzą team Mobi Cafe.

Cel

Stworzenie brandu wyrażającego radość oraz mobilność, możliwość delektowania się najlepszą kawą w najbardziej zaskakujących miejscach. Zakomunikowanie szerokiemu gronu odbiorców marki przyjaznej, dysponującej zespołem wykwalifikowanych baristów, którzy w przyjaznej atmosferze oferują najlepszą kawę, dorównującą jakością i smakiem najlepszym kawiarniom.

MobiCafe
MobiCafe
MobiCafe
MobiCafe

Koncpecja kreatywna

Postanowiliśmy stworzyć otwartą i przyjazną komunikację marki, reprezentującą postawę założycieli firmy. Nastawienie na relacje oraz pełne emocji i przyjacielskiej atmosfery spędzanie czasu znalazło swoje odzwierciedlenie w systemie identyfikacji oraz projektach wszystkich elementów brand design.

MobiCafe
MobiCafe
MobiCafe
MobiCafe
MobiCafe
MobiCafe
MobiCafe
MobiCafe
MobiCafe
MobiCafe
MobiCafe
MobiCafe
MobiCafe
MobiCafe
MobiCafe
MobiCafe
MobiCafe
MobiCafe

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji:

  • analiza biznesplanu,
  • analiza planu marketingowego,
  • analiza celów strategicznych,
  • analiza otoczenia.

Faza budowania strategii marki:

  • analiza wizerunku otoczenia,
  • atrybuty marki,
  • oferta, klienci i interesariusze marki,
  • benefity marki,
  • osobowość i wartości,
  • istota marki,
  • główny komunikat i jego potwierdzenie,
  • styl komunikacji.

Faza projektowania podstaw marki:

  • logo,
  • claim,
  • brand design.

Faza projektowania materiałów:

  • materiały drukowane,
  • opakowania,
  • multimedia,
  • przestrzeń,
  • oznakowanie,
  • sesja zdjęciowa.

Faza wdrożenia systemu:

  • standaryzacja,
  • brand book (księga marki),
  • produkcja.