Modern Medicine

Partner w konsolidacji branży medycznej

Branding | Design | Digital | Copywriting | Strona internetowa
modern_medicine

Klient

Modern Medicine to spółka założona przez lekarzy i ekspertów z branży medycznej, która koordynuje procesy konsolidacyjne w sektorze medycznym. Specjalizuje się w całościowym procesie sprzedaży i zakupu placówek medycznych, w ramach którego wspiera zarówno sprzedającego, jak i kupującego.

Cel

W pierwszym kroku naszym zadaniem było opracowanie logo i key visuala marki. Branding miał przede wszystkim budować wizerunek Modern Medicine jako eksperta w zakresie doradztwa inwestycyjnego, ale także kojarzyć się z branżą medyczną, w której firma koncentruje swoją działalność. W efekcie powstała nowoczesna koncepcja symbolizująca wzrost i profesjonalizm.
W kolejnym kroku zajęliśmy się opracowaniem koncepcji UX, projektu UI, treści oraz wdrożeniem strony, która w czytelny sposób prezentuje ofertę i kompetencje firmy dwóm różnym grupom docelowym – sprzedającym placówki medyczne (najczęściej lekarze) oraz kupującym placówki (duże spóki i korporacje).

modern_medicine
modern_medicine
modern_medicine
modern_medicine
modern_medicine
modern_medicine
modern_medicine
modern_medicine
modern_medicine
modern_medicine
modern_medicine

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji:

  • analiza założeń

Faza projektowania podstaw marki:

  • projekt logo,
  • projekt brand design,
  • standaryzacja logo i brand design.

Strona internetowa:

  • koncepcja UX,
  • copywriting,
  • projekt graficzny (UI),
  • wdrożenie.