Monko

Świeżo palona kawa i kropka.

Strategia komunikacji | Branding | Naming | Design | Reklama | Produkcja
monko

Klient

Monko. jest konceptem, gdzie komponuje się mieszanki kawowe – wypala i testuje. Jak mówią sami założyciele „Nie sprzedajemy gotowców. Nie chcemy, by ktoś decydował za nas. Nasze serca pompują wysokooktanową kofeinę i teraz kawowego bakcyla przekazujemy światu”.

Cel

Głównym celem przy budowaniu marki było przekazanie unikatowego podejścia założycieli Monko do picia kawy. Chcieliśmy wyróżnić i zakorzenić wizerunek marki w świadomości odbiorcy, poszukującego niebanalnych smaków. Opracowaliśmy całościowy system identyfikacji i komunikacji marki.

monko
monko
monko
monko
monko
monko
monko
monko
monko
monko
monko
monko

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji:

  • analiza założeń,
  • analiza celów strategicznych,
  • analiza otoczenia.

Faza budowania strategii marki:

  • określenie podstawowych
  • elementów strategii
  • komunikacji marki.

Faza projektowania podstaw marki:

  • logo,
  • brand design,
  • standaryzacja.

Faza projektowania materiałów:

  • materiały biurowe,
  • materiały promocyjne,
  • materiały online,
  • oznakowanie.

Faza wdrożenia systemu:

  • standaryzacja,
  • brand book (księga marki).