Motfit

Smart move

Branding | Design | Opakowania
motfit

Klient

Motfit to nowa marka smartwatchy oferująca produkty dla dzieci oraz dla dorosłych. Inspiracją dla marki Motfit jest połączenie słów „Motion” (ruch) oraz „Fit” (zdrowy). Została stworzona jako symbol radości i ekspresji, zapewniając nowoczesne smartwatche dobrej jakości w niskich cenach.

Cel

Koncepcja wizualna nowej marki miała być zgodna z jej ideą – ruchem, radością i otwartością. Logo opiera się na charakterystycznej literze „o”, która została tak zmodyfikowana, aby symbolizować tarczę zegarka z paskiem, a zarazem kojarzyć się z ruchem, dynamiką. Key visual został opracowany w dwóch liniach – standardowej oraz dedykowanej dzieciom. Pozwala nadać każdemu produktowi indywidualny charakter, ale całość pozostaje spójna, jednoznacznie identyfikując markę Motfit.

motfit
motfit
motfit
motfit
motfit
motfit
motfit
motfit
motfit

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji:

  • analiza założeń

Faza projektowania podstaw marki:

  • projekt logo,
  • projekt brand design,
  • standaryzacja logo i brand design (brandbook).

Faza projektowania materiałów:

  • opakowania