Motfit
Smart move
Branding | Design | Opakowania
Klient
Motfit to nowa marka smartwatchy oferująca produkty dla dzieci oraz dla dorosłych. Inspiracją dla marki Motfit jest połączenie słów „Motion” (ruch) oraz „Fit” (zdrowy). Została stworzona jako symbol radości i ekspresji, zapewniając nowoczesne smartwatche dobrej jakości w niskich cenach.
Cel
Koncepcja wizualna nowej marki miała być zgodna z jej ideą – ruchem, radością i otwartością. Logo opiera się na charakterystycznej literze „o”, która została tak zmodyfikowana, aby symbolizować tarczę zegarka z paskiem, a zarazem kojarzyć się z ruchem, dynamiką. Key visual został opracowany w dwóch liniach – standardowej oraz dedykowanej dzieciom. Pozwala nadać każdemu produktowi indywidualny charakter, ale całość pozostaje spójna, jednoznacznie identyfikując markę Motfit.
Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji:
- analiza założeń
Faza projektowania podstaw marki:
- projekt logo,
- projekt brand design,
- standaryzacja logo i brand design (brandbook).
Faza projektowania materiałów:
- opakowania