MR JOB

Profesjonalne rozwiązania

Strategia komunikacji | Branding | Design | Digital | Reklama
MR JOB

Klient

MR Job Agencja Pracy Tymczasowej to dynamicznie rozwijająca się firma, której oferta obejmuje szeroki zakres usług HR.

Cel

Postawione przed nami zadanie obejmowało pełny rebranding. Głównym założeniem było wyróżnienie firmy wśród konkurencji oraz zbudowanie pozytywnego, łatwo rozpoznawalnego wizerunku. Marka miała wzbudzać zaufanie na rynku pracy tymczasowej i komunikować z pozycji wiarygodnego partnera.

MR JOB
MR JOB
MR JOB

Koncepcja kreatywna

Profesjonalny i przyjazny przekaz wartości firmy ujęliśmy w czytelną komunikację. Jej charakter, ton i środki wyrazu zostały dopasowane do potrzeb dwóch grup docelowych – pracowników i pracodawców. Minimalistyczny i nowoczesny brand design wspiera budowanie wizerunku marki otwartej i dynamicznej.

MR JOB
MR JOB
MR JOB

Logo, brand design

Zaprojektowaliśmy nowe logo oraz system identyfikacji, oparty na różnych nośnikach. Znak składa się prostej, nowoczesnej typografii oraz sygnetu, którego forma wyraża dynamikę, wzrost i partnerstwo. Sygnet wykorzystywany jest również jako stała wizualna marki. Aby podkreślić profesjonalny charakter, zaprojektowaliśmy elegancki brand design. Intensywna czerwień stanowi zdecydowany akcent kolorystyczny, wskazując na siłę i energię marki.

MR JOB
MR JOB
MR JOB
MR JOB
MR JOB
MR JOB

Strona www

W ramach projektu przygotowaliśmy również projekt witryny www. Estetyczna i przejrzysta strona, o czytelnej architekturze, umożliwia użytkownikowi łatwe zapoznanie się z firmą i jej ofertą. Strona pomaga w utrwalaniu wizerunku firmy otwartej na pomoc i współpracę.

MR JOB
MR JOB
MR JOB
MR JOB

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji:

  • analiza założeń,
  • analiza celów strategicznych,
  • analiza otoczenia.

Faza budowania strategii marki:

  • określenie podstawowych elementów strategii komunikacji marki.

Faza projektowania podstaw marki:

  • logo,
  • brand design.

Faza projektowania materiałów:

  • materiały drukowane,
  • multimedia,
  • przestrzeń,
  • oznakowanie.

Faza wdrożenia systemu:

  • standaryzacja,
  • nadzór nad produkcją.