MyScreen

Discover better protection

Strategia marki | Branding | Design | Digital | Strona internetowa
myscreen

Klient

MyScreen jest jednym z wiodących producentów akcesoriów do smartfonów w Polsce. Misją marki jest zapewnienie wolności bezpiecznego korzystania z telefonu, tabletu czy laptopa gdziekolwiek jesteśmy, cokolwiek robimy.

Jako technologiczna firma o unikatowym know-how, MyScreen tworzy trwałe, wytrzymałe, komfortowe rozwiązanie – szkła hartowane, hybrydowe, folie ochronne i etui, które zapewniają skuteczną ochronę urządzeń nawet w ekstremalnych warunkach, bez ryzyka stłuczenia, uszkodzenia czy zanieczyszczenia. Dzięki temu każdy może bezpiecznie odkryć swoją pasję.

Cel

Naszym celem było stworzenie spójnej i nowoczesnej tożsamości marki MyScreen, która odzwierciedlałaby jej technologiczny charakter oraz podkreślałaby inspiracje czerpane z przygody i odkrywania pasji. Tożsamość ta wyraża się w stworzonym claimie – discover better protection.

Nasza praca obejmowała opracowanie strategii marki, gruntowne odświeżenie brandingu oraz przygotowanie kluczowych materiałów promocyjnych. A w kolejnym kroku zaprojektowanie i wdrożenie nowoczesnej strony internetowej. Dzięki temu MyScreen zyskał odważną, a jednocześnie ponadczasową tożsamość, która wyróżnia markę na tle konkurencji i przyciąga uwagę klientów.

myscreen
myscreen
myscreen
myscreen
myscreen
myscreen
myscreen
myscreen
myscreen
myscreen
myscreen
myscreen
myscreen
myscreen
myscreen
myscreen
myscreen
myscreen
myscreen
myscreen
myscreen

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwanie informacji:

  • analiza konkurencji,
  • analiza otoczenia,
  • warsztaty strategiczne.

Faza budowania strategii marki:

  • grupy docelowe,
  • atrybuty marki,
  • osobowość i wartości,
  • istota marki,
  • osobowość i wartości,
  • istota marki,
  • główny komunikat i jego potwierdzenie,
  • styl komunikacji,
  • architektura marki,
  • claim (slogan pozycjonujący).

Faza projektowania podstaw marki:

  • logo;
  • brand design,
  • brandbook.

Faza projektowania materiałów:

  • materiały drukowane,
  • multimedia,
  • oznakowanie,
  • opakowania.

Strona internetowa:

  • koncepcja (UX),
  • projekt graficzny (UI),
  • wdrożenie.