New Look
Energia dla wnętrza
Strategia komunikacji | Design | Reklama | Produkcja

Klient
Marka New Look to niemiecki subbrand międzynarodowej grupy kapitałowej IMS GROUP, który od lat bierze udział w budowaniu polskiej sceny meblarstwa. W skład portfela marek Grupy IMS wchodzą polskie i zagraniczne firmy, zapełniające swoim asortymentem szeroką część branży meblarskiej, zarówno w meblach miękkich, jak i skrzyniowych.
Cel
Celem kampanii sprzedażowej było przedstawienie ducha marki New Look, skierowanej do ludzi aktywnych. Jednocześnie równie ważnym zadaniem, jakie zostało postawione przed nami, była prezentacja nowoczesnych i oryginalnych linii produktowych marki.

Koncepcja kreatywna
Powstała idea zawiera się w haśle: „energia dla wnętrza” i ma obrazować energię, która posiadają meble marki. W realizacji myśli przewodniej wykorzystaliśmy materiał fotograficzny, ukazujący aktywnych ludzi, połączony z żywą kolorystyką oraz dynamicznymi układami graficznymi.



Materiały drukowane
Na potrzeby prezentacji marki New Look opracowaliśmy katalog, który pełni funkcję zarówno wizerunkową, jak i prezentacji asortymentu. Jego forma pozostała minimalistyczna, podobnie jak wszystkie pozostałe wystąpienia marki, prezentując wyszukany produkt dla aktywnego i zdecydowanego na nowoczesne wzornictwo odbiorcy.






Oznakowanie przestrzeni
W zakresie prac nad kampanią marki zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system oznakowania przestrzeni targowej. Opracowaliśmy architekturę informacji wraz z systemem oznakowania, w skład którego wchodziły piktogramy, układy funkcjonalne mebli oraz typoszeregi. Elementy oznakowania przestrzeni miały charakter zarówno wizerunkowy, jak i prezentacji asortymentu.



Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji:
- analiza założeń,
- analiza celów strategicznych,
- analiza otoczenia.
Faza budowania strategii komunikacji:
- koncepcja kreatywna.
Faza projektowania podstaw komunikacji:
- key visual,
- copywriting.
Faza projektowania materiałów:
- plansze produktowe,
- plansze wizerunkowe,
- oznakowanie przestrzeni,
- katalogi.
Faza wdrożenia systemu:
- nadzór nad produkcją.