poleć do j-labs
kampania employer branding
Branding | Design | Animacja | Strona internetowa
Klient
Z j-labs jesteśmy od 2017 roku, kiedy to przeprowadziliśmy firmę przez rebranding i zaprojektowaliśmy nową stronę internetową. Od tamatego czasu staliśmy się partnerem zapewniającym j-labs wsparcie w zakresie projektowania graficznego oraz rozwoju i utrzymania stron www. Firma w tym czasie rozwinęła się z kilkudziesieciu do obecnie blisko 500 inżynierów pracująych dla ponad 60 klientów z branży fintech, telco, e-commerce, travel & Airlines, motoryzacji, logistyki i bankowości.
Cel
Co jest obecnie największym wyzwaniem dla firm z branży IT? Oczywiście pozyskiwanie kolejnych utalentowanych inżynierów. Przy wspólpracy z zespołem j-labs opracowaliśmy logo, key visual, landing page i gadżety dla nowej kampanii – poleć do j-labs. Następnie przygotowaliśmy najbardziej widowiskowy element całej kampanii – animację, która rozświetla Kraków ze stadionu Tauron Arena. A co najważniejsze – kampania świetnie sobie radzi i zbiera bardzo pozytywny feedback co do samej kreacji.



Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji:
- analiza założeń,
- spotkanie strategiczne.
Faza projektowania podstaw marki:
- projekt logo,
- projekt key visual.
Faza projektowania materiałów:
- materiały promocyjne
Strona internetowa:
- projekt graficzny,
- wdrożenie.
Animacja (reklama):
- koncepcja,
- projekt,
- realizacja.