procardia

Where technology meets medicine

Branding | Design
procardia

Klient

Procardia to dystrybuto­r wysokospecja­listycznego sprzętu medycznego. Działa w obszarach kardiologii inwazyjnej, chirurgii naczyniowej, radiologii inwazyjnej, ortopedii, neuroradiologii. Od 20 lat realizuje misję pomagania swoim partnerom biznesowym w ratowaniu życia i zdrowia ludzkiego współpracując z ponad 200 szpitalami.

Cel

Impulsem do rebrandingu była decyzja o zmianie nazwy z Procardia Medica na Procardia. Chcąc uprościć swoją komunikację i postawić na jeszcze bardziej wyrazisty wizerunek Procardia zdecydowała się także na zmianę logo oraz opracowanie nowej koncepcji key visuala marki. Zaproponowaliśmy minimalistyczną, a zarazem wyrazistą kreację, która podkreśla profesjonalizmy
i wieloletnie doświadczenie firmy na rynku medycznym. Jest bardzo dobrze odbierana przez lekarzy i partnerów biznesowych firmy.

procardia
procardia
procardia
procardia
procardia
procardia
procardia
procardia
procardia

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji:

  • analiza założeń,
  • spotkanie strategiczne.

Faza projektowania podstaw marki:

  • projekt logo,
  • projekt brand design,
  • standaryzacja logo (brandbook),
  • standaryzacja brand design (brandbook).

Faza projektowania materiałów:

  • materiały biurowe,
  • materiały promocyjne.